WELCOME


شب های دلتنگی

حالا دیگر چند وقتی است هیچ چیزی ناراحتم نمی‌کند... هی روزگار! چراغت روشن است ولی صدایت قطع و وصل می‌شود!

این پست ثابت است و مطالب جدید در زیر این پست قرار میگیرند

 

درسته وبلاگ من بهترین و اولین وبلاگ نیست، ولی افتخار میکنم بازدیدکنندگانش بهترینها هستند

 


 سلام دوست عزیزم. از این که فقط وارد وبلاگ من حقیر شدی ازت ممنونم . ببخشید اگه مطالب خوب نیست 
ولی گفتم بزار از تنهایی بنویسم از نبودنها ، از گفتن دوست داشتنهایی که نفهمیدم وقتی بهم گفته میشد باید احساس خاص بودن میکردم یا خر بودن؟!،،از خاطره ها ، از یادش که مثل اینکه تا ابد در دل میمونه و ...

البته میتونید به بخش خنده دار وبلاگ هم سر بزنید


همچنین میتونید به بخش متفرقه وبلاگ هم بروید





تاریخ ایجاد وبلاگ: 4/7/1391

البته تازه کار نیستما سه ساله وبلاگ نویسی میکنم تو هر زمینه ای هم نوشتم
ولی این جدیدترین وبلاگمه



نظرات شما عزیزان:

××
ساعت12:28---12 شهريور 1393
سلام وبه خیلی خوبی داری خوشحال می شم سربزنی

mahdiye
ساعت11:30---4 شهريور 1392
ﺳﻼﻡ ﻫﺮﭼﯿﺰﯼ ﺭﻭ ﮐﻪ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺍﺯ ﻫﻤﻪ ﻣﯿﺨﻮﺍﯼ 3 ﺑﺎﺭﺗﮑﺮﺍﺭﮐﻦ ،ﺑﻌﺪ ﻧﻮﺷﺘﻪ ﺯﯾﺮ ﻭﺑﺨﻮﻥ : ﺑﺴﻢ ﺍﻟﻠﻪ ﺍﻟﺮﺣﻤﻦﺍﻟﺮﺣﯿﻢ ﻻﺣﻮﻝ ﻭﻻﻗﻮﺓ ﺍﻻ ﺑﺎﻟﻠﻪ ﺍﻟﻌﻠﯽ ﺍﻟﻌﻈﯿﻢ ﺁﻣﯿﻦﺍﯾﻦ ﭘﯿﺎﻡ ﺭﻭ ﺑﻪ 9 ﻧﻔﺮ ﺑﻔﺮﺳﺖ ، ﺁﺭﺯﻭﺕ ﺑﺮﺁﻭﺭﺩﻩﻣﯿﺸﻪ ، ﺑﺎﻭﺭ ﻧﻤﯿﮑﺮﺩﻡ ﻭﻟﯽ ﻭﻟﯽ ﻭﺍﻗﻌﺎ ﺑﺮﺁﻭﺭﺩﻩﻣﯿﺸﻪ ! ﭘﺎﮎ ﮐﻨﯽ ﯾﺎ ﻧﻔﺮﺳﺘﯽ ﻣﻤﮑﻨﻪ ﺁﺭﺯﻭﺕ ﺑﺮﺁﻭﺭﺩﻩﻧﺸﻪ ﺍﻻﻥ ﺳﺎﻋﺖ ﻭ ﻧﮕﺎﻩ ﮐﻦ ، ﺩﻗﯿﻘﺎ 9 ﺩﻗﯿﻘﻪ ﺑﻌﺪ ﯾﻪﺍﺗﻔﺎﻗﯽ ﻣﯿﺎﻓﺘﻪ ﮐﻪ ﺧﻮﺷﺤﺎﻟﺖ ﻣﯿﮑﻨﻪ





این واسه من اومد منم واسه تو می فرستم فقط از دستم ناراحت نشو آخه می خوام آرزوم براورده شه


nafas
ساعت9:48---29 تير 1392
مرسی که سر زدی فدات بشم

دلتنگ
ساعت14:00---2 تير 1392
اهنگش باعث ميشه بيشتر بمونم......
موفق باشي...
بيا مطالبمو بخون..


negar
ساعت21:31---27 ارديبهشت 1392
سلام وبت عاليه ، وقت كردي به منم سر بزن

mona
ساعت23:42---22 بهمن 1391
سلام دوست عزیز اگه دوس داری ب وبم سربزن و عضو شو

Zahra
ساعت12:03---25 دی 1391
سلام
وب خیلی زیبایی داری بهت تبریک میگم
منم تازگیا یه وب درموردخاطراتم درست کردم خوشحال میشم بهم سربزنی ونظرتووبگی
ازهمه مهمتر لطف کنی ومنولینک کنی
موفق باشی
منتظرمwww.Shabhayeporkhatereh


ROMINA021
ساعت13:23---3 دی 1391
سلام وبت عالیه منم اپ اپم بیا نظر بده منتظرما ودر نظر سنجی هم شرکت کن

محدثه
ساعت14:44---5 آبان 1391
دلا امشب به می باید وضو کرد، و هر نا ممکنی را آرزو کرد..



عیدت مبارک.


nafas
ساعت2:06---3 آبان 1391
سلام.وبلاگت خیلی واسم جالب بود یعنی وقتی دیدمش خیلی جاخوردم فک نمیکیردم باکسی اینقدر هم سیقه باشم.خودمونیم خیلی خوش سلیقه ای.

پرپــــرواز
ساعت15:56---17 مهر 1391
دوستان واقعی مانند صبح می مانند ، نمی شود تمام روز آنها را داشت ، اما مطمئنی که فردا ، هفته بعد ، سال بعد و تا ابد هستند ....

پرپــــرواز
ساعت12:19---17 مهر 1391
سلام.مرسی بهم سرزدین و نظر دادین.وبلاگ شما هم فوق العاده زیباست ....باورکنید این فقط یه تعریف نیست حقیقته.
من با افتخارلینکتون کردم.موفق باشید
درپناه حق


کشف لحظه
ساعت21:29---16 مهر 1391
بلاگتون خوبه بیشتر روش کار کنین به من هم سر بزنین و نظر بدین خوشحال میشم

کشف لحظه
ساعت21:29---16 مهر 1391
بلاگتون خوبه بیشتر روش کار کنین به من هم سر بزنین و نظر بدین خوشحال میشم

ali
ساعت11:13---15 مهر 1391
سلام من شما رو لینک کردم لطفا شماهم منو لینک بفرماییدپاسخ:ممنون دوست عزیز. شما هم لینک شدی

پیمان 17
ساعت23:57---10 مهر 1391

آقا رضا تبریک وبلاگ خیلی قشنگی داری.


سایه
ساعت18:58---10 مهر 1391
سلام خیلی مطالبت قشنگه میشه از این جمله ها و اینا به ایمیلم بفرستی راستی به وبم سر بزن البته به خاطر زیاد بودن درسام خیلی وقته آپش نکردم ببخشید.........پاسخ:راستش منم مشغول درسا هستم اگه وقت کنم میام

♥R.E.Z.A♥
ساعت23:37---7 مهر 1391
سلام اینو بخونید:
البته من ننوشتما یکی برام فرستاده
ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس
http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید.
خوب وقتی دیدیش یادت نره به ما بگی موفق شدی منتظرما......


دل نوشته
ساعت21:39---7 مهر 1391
سلام دوست من.......







خوشحال میشم به سایت منم سر بزنی......







اگه منو لینک کنید یک دنیا ممنون میشم..... (:
پاسخ:سلام دوست عزیز. ممنون از حضورت. لینکت کردم. وبلاگ جالب هم داری


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در برچسب:,ساعت 21:26 توسط رضا عرب زاده| |


Power By: LoxBlog.Com